úterý 1. července 2014

Krmivo Platinum - Reference

Reference

 Ohlasy spokojených zákazníků

Protože mají šarpejové problémy s kůží, chtěli jsme již od narození používat pouze kvalitní krmiva. Po dlouhém hledání a zkoušení veškerých rádoby "značkových" krmiv, spíše zrní, jako je Purina, Eukanuba, apod. jsem objevil krmivo Platinum. Sice bylo nejdražší ze všech, ale jen o pár korun. Krmivo platinum je už od pohledu velice kvalitní a hutné a je poznat, že je vyrobené z masa. Osobně mi krmivo voní jako sušené maso "jerky" a je pravda, že jsem ho i párkrát ochutnal jak mi vonělo :). Dále je pravda, že jsem vyzkoušel všechny ostatní a nejdražší krmiva a žádné se nepodobalo "masovému" platinu, všechny ostatní krmiva byly stejné - lehké a tvrdé zrnité granule, které jen prošly kolem masa.Je to zvláštní, ale krmivo Platinum je dnes opravdu jedním z mála neošizených výrobků. A i když je to jenom krmivo, vážím si ho, protože za ním stojí poctivá práce lidí, kteří si dnes ještě uvědomují, že poctivý výrobek je hlavním receptem na úspěch a spokojenost výrobce i zákazníka.
Libor K.,Most

Dovolte mi Vám touto cestou poděkovat za Vaše výrobky pro pejsky. Máme doma dvouletého yorkshira Míšu, který až do doby, kdy jsem objednala vzorek od Vás, baštil granule Royal canin Adult Yorkshire Terrier a to pouze promíchané s nějakou dobrůtkou (masové konzervy apod.). Již jsem vyzkoušela snad všechny druhy krmení, ale samotné žádné nevzal, až do doby, kdy přišel vzorek od Vás. Proto jsem již u Vás učinila i objednávku (Lamb + Rice) a Miška si stále pochutnává. Je pravdou, že máme stále malinký problém, neboť krmení tak rychle hltal, tak moc mu chutná, až následně zvracel a tak mu granulky rozkrajuji na menší kousky a je to v pohodě. Ale doufám, že se i toto časem srovná. Ještě jednou moc děkuji za Vaše výrobky. Držím palce a přeji Vám mnoho dalších spokojených zákazníků.
Markéta D.,  Švihov

S PLATINEM krmíme už téměř 3/4 roku. Vyzkoušeli jsme spoustu produktů jako"suché" krmivo s jehněčím masem, nové krmivo Iberico, které nadělil ježíšek...:)) ale i paštiky, pamlsky a také sprej na odstraňování zubního kamene. Se sprejem jsme trošku lajdáci, ale při zhoršení znečištění vždy viditelně pomůže. Na krmivu mě baví jeho měkkost a množství obsaženého masa a psa pravděpodobně jeho chuť Jakmile udeří jeho krmicí hodinka, je připraven na značce u své misky. Děkuji týmu Platinum za skvělý servis, zodpovězené otázky a rady a za rychlé dodání!
Markéta U., Brandýs nad Labem

Od října 2012 krmíme naši fenku Velkého švýcara Vaším krmivem, jehož vzoreček jsme dostali na výstavě v Budějovicích. Jsme s ním moc spokojeni, resp. Babetka jej miluje - my jsme jeho chuť nevyzkoušeli, i když vypadá lákavě i pro dvojnožce :-). Před ním jsme krmili kvalitními dovozovými granulemi s lososem (Kronch), ale nikdy jsme ji neviděli tak nadšenou, když mě vidí s kelímkem porce krmiva Platinum, jak jej nesu k její misce. Krmíme ji dvakrát denně a miska je pokaždé do pěti minut prázdná! :-) Má krásnou srst, je spokojená. Krmit Platinem začala i moje kamarádka (objednávám vždy pro nás a pro ni)  a její fenka zlatého retrívra skáče radostí, když se jen zašustí pytlem :-). Musela ji začít krmit dvakrát denně, aby ukojila její chuť. Přitom netloustne, naopak, je čilá, zdravá, s lesklou srstí.
Dana M., Byšice
V říjnu 2011 jsme se s přítelem stali šťastnými majiteli štěňátka, jehož rodiče si přivezla kamarádka z Etiopské Awassy. Předtím tam několik měsíců pracovala, a oba pejsky našla na ulici. Týden po příletu do Prahy se fence narodilo 7 štěňátek a jedno jsme dostali my. Pojmenovali jsme jí Ayesha, což znamená "zdravá a veselá".Řešili jsme, jaké krmivo vybrat - Ayesha se nám první 2 měsíce zdála hubená (rostla jako z vody). Nakonec jsme v prosinci 2011 začali kupovat krmivo Platinum pro štěňata a jsme mu věrní dodnes. Zaujalo mě čisté složení a měkkost granulí, takže je používám i jako pamlsek na vycházkách. Ayesha má po krmivu krásnou srst a z malého 2 kg štěňátka je 21 kg fenka! 13. září. 2012 oslaví své první narozeniny a pak přejdeme na Platinum pro dospělé psy.
Lenka Č., Praha-Lhotka

Ahoj psí kamarádi, jmenuji se Dídí a jsem West highland white teriér a je mi 9 let. Od 2 let jsem trpěl alergií a pořád jsem si okusoval packy až do krve. Od narození mě krmili Eukanubou po zjištění alergie jsem dostával Eukanubu jehněčí s rýží a neustále jsme hledali s páníčkem nějaké vhodné, dobré papání pro alergiky. Teprve před rokem jsme na internetu objevili krmivo Platinum a tak jsme si objednali vzoreček. Můžu vám říci, že tak dobré granulky jsem ještě nežral a Eukanuba mi přestala chutnat, a tak mi museli dovézt celé 20 kilové balení. Takové množství masa jsem v granulkách nikdy neměl a proto mi tolik chutnají, i alergie mi zmizela, srst mám krásnou a bílou. Jen škoda, že když přijde kamarádka Nelinka (jorkšír) tak mi to všechno sní, ale už si to lépe hlídám. Konečně už má své Platinum.
Pac a pusu Dídí             
Adéla T., Most
                           
Máme fenku křížence jménem Cindy, které budou teď v dubnu dva roky.
S krmivem značky Platinum jsem se poprvé seznámila přibližně před rokem, kdy mi kamarádka ze cvičáku dala vzorek, který si přivezla z výstavy. V té době jsme nenacházeli granule, které by naší vybíravé slečně chutnaly a i v tomto případě jsem byla skeptická. Jaké ale bylo mé překvapení, že se na ně vrhla a miska zůstala prázdná. Od té doby krmíme jen granulemi Platinum, stále jí chutnají. Jsou měkké a tudíž i vhodné pro malého psa, skvělé je i jejich složení a vysoký podíl masa. Rozhodně nemáme důvod přecházet na jinou značku.
Renata K., Kladno

Krmím krmivem Platinum adult chicken a jsem velice spokojená,vyzkoušela jsem už spoustu značek,ale toto krmivo mi, nebo lépe řečeno naši fenečce hannoverského barváře, které je 11.měsíců vyhovuje nejvíc.
Jitka Z., Slavičín

Jsem majitelkou roční fenky rhodéského ridgebacka a krmivo Platinum používám cca půl roku.Jsem s ním velmi spokojená, pejskovi moc chutná. Má krásnou lesklou srst a spoustu energie na běhání v přírodě.Vyzkoušela jsem jak štěněčí kuřecí, tak i kuřecí pro dospělé psy a momentálně začínám s jehněčím s rýží. Všechny typy se zdají být (podle spotřeby:-) pro pejska velmi chutné.
Magdalena Š. , Praha 9

S krmivem PLATINUM jsem se seznámil na podzim v roce 2007 na Mezinárodní výstavě psů v Praze. Dovezené vzorky můj Český horský pes s chutí zkonzumoval. Od té doby krmím výhradně tímto krmivem a jsem s ním spokojený. Pes má nyní osm a půl roku a je stále celý rok velice aktivní. Kromě něho krmivem krmíme i křížence dlouhosrstého jezevčíka stejného stáří. I on je ve velice dobré kondici. Pro objektivnost informace je nutné dodat, že můj "Čechohorák" není využíván pro závodní účely a řada známých při debatě o psech jen dodává "No když krmíš psí svíčkovou". U tohoto krmiva chci i nadále zůstat.
Josef Š., Aš.


Dobrý den, krmivem platinum krmíme našeho pejska od 3 měsíců. Je po něm ve skvělé formě, chutná mu skvěle a nemá žádné problémy s vyměšováním .Pořád ještě využíváme  krmivo "Kuřecí pro štěňata", ale po dovršení roka určitě přejdeme na stravu Platinum pro dospělé.Náš pejsek se jmenuje Norris a je mu 9 měsíců.
Tatjana R.  z Ústí nad Labem


Dobrý den, mam rotvajleři. Pes -2.5 roku ,fena-3 roky.Krmím výlučně vaším krmivém a všechni jsme velíce spokojení.Pro nas nejlepší granule -skusili jsme skoro všechni prémiové.Cela naše smečka vam děkuje. ps.Omlouvám se za gramatické chyby ,čeština není můj matersky jazyk.
Denisa V. z Prahy


Pes Brit z Černic, rasa gordonsetr, věk 4 roky.
Krmivem Platinum natural (kuřecí pro dospělé) živím svého psa již 3 roky. Jsem velmi spokojená, pes má správnou váhu, granule dobře přijímá, bez alergických reakcí - nemá žádné zažívací ani kožní problémy, srst je zdravá a správně zbarvená. Vyhovuje mi i balení po 5kg balících, je to skladné, nevysychá, neplesniví. Oceňuji rychlou dodávku, při objednání přes e-shop mám zboží vždy hned druhý den, poštovné zdarma je také příjemná služba.
Stanislava.S. z Havířová


Pejska - Brontés Bohemia Elenor (krátkosrstá kolie) to udržuje ve skvělé formě, takže máme důvod pouze chválit a chválit... Brontík taky sportuje a chystá se na canisterapeutické zkoušky. Nemá po Platinu žádné problémy, chutná mu a na přilepšenou k tomu dostává i lžičku Vaší paštiky, takže jsme opravdu velmi spokojeni. Úžasná je i Vaše rychlost dodání objednaného zboží, jeden den objednáme a na další den je doma...prostě bomba!!!! Fungujete bezvadně se vším všudy.. Budeme na MV v Č.Budějovicích,tak pokud najdeme Váš stánek, zaskočíme k Vám pro nějakou mslku i s naším šampionem...:o)))) Náš pejsek získal titul TOP kolie roku 2011 v ČR a 2místoTOP kolie mladých...více na našich vebových stránkách...www.brontes.cz.  Aktuální seznam jeho úspěchů je: (pokud si to chcete doplnit na vaše stránky šampionů,kde již jsme i s fotem) Top Collie 2011, 2nd Top Youth Collie 2011 Junior CH PL,Ch PL,Ch SK 3x Best Junior dog, 2x CAJC, 17x CAC, 7x r.CAC, 8x CACIB, 4x r.CACIB, 5x BOB, 1x 3.BIG, 1x4.BIG, National Winner, WDS Paris - Ex2 Jsem ráda, pokud jsem svým příspěvkem ovlivnila pozitivně i další chovatele, kteří se pro toho bezva krmivo rozhodují. Dík Vám i celemému týmu Platinovců......jste skvělí!
Renáta N. z Prahy 9

Dovoluji si přidat i vlastní postřeh a názor na krmivo Platinum. Máme 3 letou fenku německého boxera u které se v půl roce objevila alergie - lízaní tlapek, škrábání doprovázené častými zaněty uší. Kdo to zná, ví o čem píšu. Postupně jsme vyzkoušeli Brit Care, Canine Caviar, Marp, First Mate,...Přestože se jedná o velice kvalitní krmiva, 100% spokojeni jsme až s Platinem. I výše zmíněná krmiva a to hlavně Canine Caviar a First Mate svědění zlepšila, ale stále to nebylo ono. Platinum je voňavé, šťavnaté a na první pohled jiné než všechna ostatní krmiva a naši Dorotce velmi chutná.
Daniela M. Frenštát p. R.


Pro více informací nebo pro objednání krmiva, paštik nebo pamlsků Platinum klikněte zde: Platinum

Související:

Žádné komentáře:

Okomentovat